Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Kι΄από μαγεία τίποτα..

Δεν ξέρω τι γινέται φέτος, πλησιάζουν Χριστούγεννα &δεν έχω νιώσει καθόλου την μαγεία τους. :|
Ούτε τη μαγεία τους, ούτε τη ζεστασία τους.
Που είναι αυτή η μαγίκη αίσθηση που σε τυλιγεί &σε κανεί να ονειρεύεσαι.
Να ονειρεύεσαι πραγμάτα τρέλα, να ονειρεύεσαι τα πιο ομορφά Χριστούγεννα.
Που είναι ολα αυτά φέτος; Που εχούν χαθεί;
Είναι που δεν είμαι καθολού καλα ψυχολογικά;
Είναι που δεν μυρίζει Χριστούγεννα η όλη ατμοσφαίρα;
Είναι που τα πραγματα είναι τόσο χάλια με τις "κολλητές" μου(αν μπορω να τις λέω ετσι :S)
Πφφ. Δεν ξέρω τι είναι, ίσως όλα μαζί.
Μου λείπει αυτή η μαγεία, η ζεστασία, η ανυπομονυσια για τα Χριστουγεννά.


Εύχομαι να έχετε τα πιο όμορφα Χριστούγεννα,
γιατι τα δικα μου δεν νομιζώ να είναι και πολύ ομορφά,
ομώς θα το προσπαθήσω.<3


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου