Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Περνω &μονη μου καλα(:

Ναί λοιπόν, περνώ και ΜΟΝΗ ΜΟΥ καλά :D
Ποιες ησαστέ εσείς που θα μου χαλάτε την διαθέση;
Χτες πάντως δεν το καταφέρατε, και ποτέ ξανά δεν θα το καταφέρετε.
Αυτό, σας το υποσχόμαι^^.
Ναι ρε πέρασα ΣΟΥΠΕΡ ΤΕΛΙΑ και είμαι χαρούμενη για αυτοό^.
Μπόρει να σας αγαπώ και σας λατρευώ,
Μπόρει να είσασταν ένα κομμάτι του πιο όμορφού, μαγίκου και υπέροχου καλοκαίριου που είχα πότε,
όμως μέχρι εκέι, γιατί ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ.
Δεν θα αφήσω ΚΑΝΕΝΑ να παίζει μ'αυτήν και να κανεί ότι θέλει.
Πάνε αυτές επόχες.
Τώρα αλλάξα και'γω, σκληρήνα, εγίνα ποιο δυνατή-αλλά όχι αρκλετα δυνατ΄ξ-
αυτό ηθέλαν οι καταστάσεις, έτσι επρέπε να γινεί.
Όμως να ξέρετε δεν σας κράτω καμία κακία ότι κι αν εγίνε-γίνει- μέταξυ μας.
Πάντα θα σας αγαπώ το ίδιο και θα είστε μια γυκία, ευχάριστη ανάμνηση<3.
Σας ευχάριστω για όσα περάσαμε μάζι,
και 'σενα Ε. σ'ευχάριστω που μου σταθήκες στα δύσκολα και που με βοήθησε να αρχίσω να ξαναζώ<3.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου