Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Αλήθεια δεν ξέρω τι με ενοχλεί περισσοτέρο τώρα πια..
Που δεν μπορώ να χαρώ παρα μόνο λίγες στίγμες που μοιάζουν με σανιδες σώτηριας για μένα;
Που οι φίλες μου φεύγουν αντι να μείνουν εδώ να με στιρίξουν;
Ναι, δεν τους ρίχνω το φταίξιμο.
Εγώ φταίω, εγώ και η αθλία συμπεριφόρα μου.
χαχαχαχαχαχαχαχα, -πικρό ειρώνικο θλιμμένο γέλιο-


Κάθε μέρα ρίχνω όλο και περισσότερο φταίξιμο στο εαύτο μου, χώρις να φταίω ιδιαίτερα.Κάτι πρεπεί να γίνει.
Δεν πάει αλλό,όμως δεν είμαι εγώ αυτή που θα κάνει αυτό το κατι.
Δεν είναι γιατί δεν θέλω,αλλά γιατί το έχω ξανακάνει αυτό το κάτι.
Τώρα πια θα είναι σαν τις πιέζω, σαν να τις αναγκάζω να είναι φίλες μου, και αυτό δεν το θέλω με τίποτα στον κόσμο.
Γιατί στο κάτω κάτω δίπλα μου θα μείνουν αυτοί που αξίζουν να μείνουν δίπλα μου. Παρόλα αυτά δεν το αντέχω αυτό.
Δεν αντέχω που είμαστε τόσο κόντα και όμως να είμαστε τόσο μα τόσο μακρύα. Μου λείπουν. Μου λείπουν πολύ γαμώτο :/
Μου λειπούν όπως ήταν πάλια, τώρα είναι απλά εδώ μα δεν είναι όπως παλία σε καμία περίπτωση, εντελώς τυπίκα είναι βρίσκονται εδώ τώρα πια.;/ :'(
Θέλω να γίνουν όλα οπώς παλία, οπώς στις αρχές Σεμπτεμβρίου, οπώς αυτό το υπέροχο και μαγίκο καλοκαίρι<3.
















Είμαι δείλη οπότε τα πραγμάτα δυστυχώς, θα παραμείνουν ετσί.
Κρίμα και για μένα και για αυτές, που θα πετάξουμε στα σκούπιδια αυτή τη φιλία,
που ήταν τόσο δύνατη, δίχως λόγο και αίτια..
Νιώθω τόσο απελπιστίκα μόνη κάποιες φόρες, και είναι αλλές που λατρεύω την μοναξία μου.



~Yes indeed I'm alone again
and here comes emptiness crashing in
it's either
LOVE OR HATE
I CAN'T FIND IN BETWEEN

cause I've been with witches
and I have been with a queen
it wouldn't have worked out any way
so now it's just another lonely day
further along we just may
but for now it's just another lonely day
wish there was something
I could say or do
I can resist anything
but temptation from you
but I'd rather walk alone
than chase you around
I'd rather fall myself
than let you drag me down

it wouldn't have worked out any way
and now it's just another lonely day
further along we just may
but for now it's just another lonely day
yesterday seems like a life ago
cause the one I love
today I hardly know
you I held so close in my heart oh dear
grow further from me
with every falling tear
it wouldn't have worked out any way
so now it's just another lonely day
further along we just may
but for now it's just another lonely day
~
είναι πραγματίκα υπερόχο, κι εκφράζει όσα ακριβώς νιώθω : |<3.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου