Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Summer.

Έκει που εψάχνα κάτι στίχους, βρήκα αυτούς -Πόσο πόλυ μου ταιρίαζουν;;- :

Just the smell on the summer can make me fall in love
We go to the parties listen to the dj’s
Dance dance dance and go crazy
She’s a party queen an she’s in party heaven
Her clock is stuck on late
Got a first name basis at 7-11

καλοκαίριιι λοιπόν..
















Και κάταλαβα πόσο αγαπώ το καλόκαιρί και ίδιεταιρα αυτό το διάστημα.
Πόσο υπέροχα παίζει να'ναι πάντα τετοιο καίρο;;
Ακόμα κι όταν όλα μου πάνε χάλια, ΠΑΝΤΑ τετοιο καίρο η διάθεση μου φτιάχνει,,
το μόνο που θέλω είναι να διασκεδάζωω, να πίνω, να μεθώ, να γελώ, να πηγαίνω παραλία.
Ναι αυτή είναι η καλύτερη περίοδος του χρόνου έδω και χρόνια.
Ο τελευταίος μήνας του καλοκαίριου, ο τελευταίος και πιο ύπεροχος.
Ο τόπος γεμίζει κόσμο, κόσμο γνωστό και άγνωστο, ωραίο και μη.
Τα πάντα είναι τόσο υπερόχα, η παρέα, η πλατεία, ο κόσμος.
Όλη τη χρόνια δεν πίστευω πως και αυτός ο Αύγουστος θα είναι τόσο υπέροχος,
όσο ο προηγούμενος, κι όμως καθέ χρόνο και καλύτερα..
Ο φετίνος όμως είναι πιο ξεχωρίστος από όλους τους υπολοιπους,
όχι ότι άλλαξε κάτι, τα πάντα είναι ιδία η πάρεα, η πλατεία.
Αυτό που άλλαξε είναι κάτι σε έμενα και τα συναισθήματα μου.
Και δεν το άλλαξα έγω καποιος άλλος το έκανε.
Ναι μπόρει και να'μαι ερωτευμένη.
Ποιος;; Εγώ :Ο
Ναι, εγώ που πότε δεν είχα φάει κόλλημα με κανέναν,
Εγώ πότε δεν ήθελα κανέναν,
Εγώ που πότε δεν ασχόληθηκα πραγματίκα με τ'αγόρια.
Ναι, εγώ.
Για να πω την αλήθεια, δεν ξέρω αν όντως είμαι ερωτευμένη,
παντώς κατί έχει αλλάξει μέσα μου, και το έχει αλλάξει αυτός.
Μπόρει απλά να είναι κόλλημα, όμως σίγουρα δεν μ'αρέσει απλώς.
Άπλα θα μείνουμε όπως είμαστε, γιατί ΠΟΤΕ δεν θα γίνει κατί μετάξυ μας..
Γιατί εγώ είμαι δείλη κι αυτός πότε δεν θα κάνει κάτι.

Να πέρνατε τόσο όμορφα όσο έγω. x

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου